Over Hester Flex Support

De flexkracht in efficiëntie van personeelszaken, officemanagement tot administratie                                                            

Ik ben Hester Verweij en woon met ons gezin (man, 2 volwassen kinderen) in het gezellige en mooie Loosdrecht.

In mijn jonge jaren werkte ik ook altijd met lijstjes (to-do-, check-, vakantie inpak en wensenlijstjes), heerlijk om ergens naar toe te werken en nog fijner om zaken af te kunnen vinken.  Dit doe ik nog steeds en is kenmerkend voor mijn werkwijze. Gewoon zeggen wat je doet en doen wat je zegt, zo simpel is het.
Maar ervaring leert dat dit blijkbaar niet zo gewoon is.

Ik word heel blij van ...

  • zaken uitzoeken
  • structuur aanbrengen in de chaos
  • organiseren
  • planning maken
  • overzicht krijgen en houden
  • maar ook ondersteuning bieden bij projecten.


Zowel bij mijn oud-werkgevers als mijn huidige opdrachtgevers word ik geprezen om mijn resultaatgerichtheid. Ik laat niks aan het toeval over, plan realistisch, houd deadlines in de gaten, waar nodig help ik ook collega’s herinneren aan hun deadlines en/of gemaakte afspraken.

Voordat ik eind 2020 mijn eigen bedrijf startte, heb ik in loondienst bij diverse, voornamelijk commerciële, bedrijven werkervaring op gedaan als Officemanager, management assistent en personeelsfunctionaris. Met Hester Flex Support bied ik ondersteuning aan op gebied van HR en Officemanagement bij met name MKB-ondernemingen en scale up bedrijven. Bij een aantal van hen kom ik bijna wekelijks op kantoor een aantal van bedien ik als virtueel assistent.

Anderen omschrijven mij als ...

Een enthousiaste persoonlijkheid met een positieve instelling, nauwkeurig, betrokken, hoog verantwoordelijkheidsgevoel, praktisch, resultaatgericht, direct, eerlijk en altijd bereid dat stapje extra te zetten (zie mijn reviews).

Mijn kracht zit in het plannen, niets aan het toeval overlaten, afspraken maken en nakomen, stip op de horizon zetten en daarna toe werken.
Zo is ook mijn bedrijf ontstaan. Eerst een plan, dan een kansberekening, een logo, toen een website (zelf schrijven en zelf maken), inschrijving KvK, marketing en social media inzetten en daar was mijn eerste klant. Dus niks per toeval, maar gewoon volgens planning!

 

De kleuren van mijn logo zijn strategisch gekozen

Ik heb in het verleden de Management Drives Test® gedaan.
Waarbij de uitkomst van de test voor mij de kleuren blauw, oranje en groen waren.
Deze 3 kleuren waren even sterk vertegenwoordigd en geven een goed beeld van wat ik belangrijk vind en waar ik voor sta: 

Wil zekerheid en duidelijkheid creëren (administratie goed op orde, alles is goed en makkelijk terug te vinden.
Wil vooruitgang, resultaten en prestaties laten zien (resultaat gericht, we maken afspraken en die komen we na).
   
Stelt mensen en sociale verbanden voorop (de mens, sociaal ingesteld, gericht op harmonie).